1. ΓΕΝΙΚΑ
| Σχολή | Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
| Επίπεδο Σπουδών | Προπτυχιακό | ||
| Κωδικός μαθήματος | ΜΠ 419 | Εξάμηνο Σπουδών | 7ο |
| Είδος μαθήματος | Επιλογής | ||
| Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
Διαλέξεις και Ασκήσεις πράξης | 3 Θ=2, Α=1, Ε=0 | 3 | |
| Τύπος Μαθήματος | Επιστημονικής περιοχής | ||
| Προαπαιτούμενα Μαθήματα | |||
| Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων | Ελληνική | ||
| Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS | Όχι | ||
| Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) | https//www.eclass.tuc.gr/courses/SCI145/ | ||
2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
| Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Βασικός στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές που θα το παρακολουθήσουν, έχοντας αποκτήσει γνώσεις από συναφή μαθήματα (ΣΤΑΤΙΚΗ, ΑΝΤΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ, ΕΔΑΦΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ & ΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ), να μπορούν να εμβαθύνουν σε βασικά θέματα της Σεισμικής Μηχανικής, της Τεχνικής Σεισμολογίας και της Αντισεισμικής Προστασίας των Κατασκευών. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση :
|
| Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το περιεχόμενο του μαθήματος συνοπτικά περιλαμβάνει τα ακόλουθα θέματα:
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
| Τρόπος Παράδοσης | Στην αίθουσα διδασκαλίας | ||
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών |
| ||
| Οργάνωση Διδασκαλίας | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες) | |
| - Διαλέξεις θεωρίας | 26 | ||
| - Διαλέξεις ασκήσεων στην εφαρμογή μεθοδολογιών | 13 | ||
| - Ατομικές εργασίες εξάσκησης | 6 | ||
| -Αυτοτελής Μελέτη | 30 | ||
| Σύνολο Μαθήματος | 75 | ||
Αξιολόγηση Φοιτητών | Ι. Γραπτή τελική εξέταση (70%) ΙΙ. Ατομικές εργασίες (Projects) (30%) | ||
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
| Υπεύθυνος/η μαθήματος: | Καθηγητής Ι. Τσομπανάκης (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
| Διδασκαλία μαθήματος: | Καθηγητής Ι. Τσομπανάκης (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
| Φροντιστηριακές ασκήσεις: | Ε. Κουτσογιαννάκη (Μέλος ΕΔΙΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
| Εργαστηριακές ασκήσεις: | |||||