1. ΓΕΝΙΚΑ
| Σχολή | Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
| Επίπεδο Σπουδών | Προπτυχιακό | ||
| Κατεύθυνση | Χημικών Μηχανικών | ||
| Κωδικός μαθήματος | ΜΠ 435 | Εξάμηνο Σπουδών | 5ο |
| Είδος μαθήματος | Υποχρεωτικό | ||
| Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
| Διαλέξεις και Ασκήσεις πράξης | 4 Θ=3, Α=0, Ε=1 | 4 | |
| Τύπος Μαθήματος | Γενικών γνώσεων | ||
| Προαπαιτούμενα Μαθήματα | |||
| Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων | Ελληνική | ||
| Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS | Ναι | ||
| Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) | www.eclass.tuc.gr/modules/auth/courses.php | ||
2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
| Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Το μάθημα αποτελεί το βασικό εισαγωγικό μάθημα στις έννοιες του έργου και των διαδικασιών διοίκησης και διαχείρισης έργων. Οι στόχοι του μαθήματος είναι η εξοικείωση με τη διαχείριση έργων και τον χρονικό προγραμματισμό τους και την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και τεχνικών. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:
|
| Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
| Τρόπος Παράδοσης | Στην αίθουσα διδασκαλίας και εργαστήριο Η/Υ | ||
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών |
| ||
| Οργάνωση Διδασκαλίας | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες) | |
| - Διαλέξεις | 39 | ||
| - Ασκήσεις Πράξης που εστιάζουν στην εφαρμογή μεθοδολογιών και ανάλυση μελετών περίπτωσης σε μικρότερες ομάδες φοιτητών | 11 | ||
| -Αυτοτελής Μελέτη | 50 | ||
| Σύνολο Μαθήματος | 100 | ||
Αξιολόγηση Φοιτητών | Ι. Γραπτή τελική εξέταση (70%) που περιλαμβάνει:
ΙΙ. Ατομική εργασία/Ερωτήσεις ανάπτυξης δοκιμίων (30%) | ||
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
| Υπεύθυνος/η μαθήματος: | Καθηγητής Σ. Ροζάκης (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
| Διδασκαλία μαθήματος: | Καθηγητής Σ. Ροζάκης (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
| Φροντιστηριακές ασκήσεις: | - | ||||
| Εργαστηριακές ασκήσεις: | Καθηγητής Σ. Ροζάκης (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||