1. ΓΕΝΙΚΑ
| Σχολή | Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
| Επίπεδο Σπουδών | Προπτυχιακό | ||
| Κατεύθυνση | - | ||
| Κωδικός μαθήματος | ΓΛΣ 203 | Εξάμηνο Σπουδών | 3ο |
| Είδος μαθήματος | Επιλογής (μία από τις 2 ξένες γλώσσες) | ||
| Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
| Διαλέξεις και Εργαστηριακές ασκήσεις | 4 Θ=2, Α=0, Ε=2 | 2 | |
| Τύπος Μαθήματος | Γενικών Γνώσεων | ||
| Προαπαιτούμενα Μαθήματα | |||
| Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων | Γερμανική | ||
| Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS | Ναι | ||
| Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) | http//deutsch.tuc.gr/germanika3.php | ||
2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
| Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / η φοιτήτρια θα είναι σε θέση να:
|
| Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
| Τρόπος Παράδοσης | Πρόσωπο με πρόσωπο σε μικρές ομάδες | ||
| Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών | Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης moodle, χρήση διαδραστικών εφαρμογών από συσκευές smart για εκπαιδευτικούς σκοπούς | ||
| Οργάνωση Διδασκαλίας | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες) | |
| - Διδασκαλία σε ομάδες φοιτητών (περιέχει και διαδραστική διδασκαλία) | 26 | ||
| - Εργαστήρια - Ασκήσεις αυτόνομης μάθησης | 26 | ||
| - Πρόσκληση γερμανών ή γερμανόφωνων επισκεπτών (καθηγητών ή επιστημόνων) για δραστηριοκεντρικά εργαστήρια ή ομιλίες | 6 | ||
| - Ατομική μελέτη | 17 | ||
| Σύνολο Μαθήματος | 75 | ||
| Αξιολόγηση Φοιτητών | Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου: διαγνωστική αξιολόγηση, διαμορφωτική αξιολόγηση, αυτοαξιολόγηση, ετεροαξιολόγηση Στο τέλος του εξαμήνου: Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει: -Κατανόηση γραπτού λόγου και γλωσσική επίγνωση (Κείμενο εξειδικευμένης ορολογίας με κενά, τα οποία πρέπει να συμπληρωθούν - επιλογή & συμπλήρωση) - Προτάσεις πολλαπλής επιλογής - Κατανόηση γραπτού λόγου, εντοπισμός μη κατάλληλων λεξικογραμματικών στοιχείων και διόρθωση αυτών. - Παραγωγή γραπτού λόγου και γραπτή διάδραση | ||
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
| Υπεύθυνος/η μαθήματος: | Άννα Βρουβάκη (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ) | ||||
| Διδασκαλία μαθήματος: | Άννα Βρουβάκη (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ) | ||||
| Φροντιστηριακές ασκήσεις: | Άννα Βρουβάκη (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ) | ||||
| Εργαστηριακές ασκήσεις: | Άννα Βρουβάκη (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ) | ||||