Slide background

Αγγλικά ΙΙΙ

1. ΓΕΝΙΚΑ

Σχολή Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος
Επίπεδο Σπουδών Προπτυχιακό
Κατεύθυνση -
Κωδικός μαθήματος ΓΛΣ 201 Εξάμηνο Σπουδών 3ο
Είδος μαθήματος Επιλογής (μία από τις 2 ξένες γλώσσες)
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Πιστωτικές Μονάδες
Διαλέξεις και Εργαστηριακές ασκήσεις 4
Θ=2, Α=0, Ε=2
2
Τύπος Μαθήματος Γενικών Γνώσεων
Προαπαιτούμενα Μαθήματα  
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων Αγγλική
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS Ναι
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) https//moodle.tuc.gr/auth/shibboleth/login.php 

 

2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η  φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:

  • Ονομάζει τα οργανωτικά σχήματα, τα συνδετικά στοιχεία και τους μηχανισμούς συνοχής των βασικών ακαδημαϊκών κειμενικών ειδών.
  •  Συζητάει (Κατανοεί) τα γλωσσικά χαρακτηριστικά του ακαδημαϊκού λόγου στην Αγγλική γλώσσα.
  •  Προσδιορίζει τους τρόπους αναζήτησης και διαχείρισης έγκυρων πηγών.
  •  Περιγράφει τους τρόπους αποφυγής της λογοκλοπής (περίληψη, παράφραση και αναφορά σε έρευνες).
  •  Χρησιμοποιεί εξειδικευμένη επιστημονική ορολογία στην παραγωγή και την κατανόηση του γραπτού και προφορικού λόγου. 
  • Συνθέτει πληροφορίες από τις διαθέσιμες πηγές στην παραγωγή γραπτού ακαδημαϊκού λόγου.
Γενικές Ικανότητες
  • Λήψη αποφάσεων
  •  Αυτόνομη εργασία
  •  Σεβασμός στη διαφορετικότητα και την πολυπολιτισμικότητα
  •  Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  •  Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  •  Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  •  Γραπτή επικοινωνία
  •  Προφορική επικοινωνία
  •  Διαχείριση Χρόνου
  •  Αυτοπεποίθηση
  •  Χρήση Υπολογιστή
  •  Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. Introduction: course objectives, presentation of e-class, available resources, & language centre.
    Pre-course self-assessment placement.
    Academic Vocabulary: Academic Word List.
    Textbook: English for Mechanical Engineering in Higher Education Studies (Garnett)
     
  2.  Overview of academic style.
    Introduction to journals - purpose and format, role of references & citations, meaning of "peer review".
    Examining style and purpose of abstracts.
    Critical reading: Identifying, categorizing, & correcting errors in student writings in accordance with proper academic style.
    Mechanics: Subject-verb agreement, verb types.
    Textbook: Unit 1 - , "What is Engineering?"
    Speaking: Engineering as a creative endeavour.
     
  3. Listening/writing/speaking: Note taking & critical response: Creative problem solving (Ted Talk)
    Terminology: Features of Engineering
    Reading comprehension: History of Engineering
    Mechanics: Clause types, sentence structure/types
     
  4. Vocabulary: Academic Word List
    Writing & mechanics: Understanding sentence variety, crafting sentences, proper punctuation
    Speaking/Critical response: Topic - Education's role in promoting creativity.
    Textbook: Unit 2 "Engineering Achievements"
     
  5. Textbook: Unit 3 "Forces on Materials"
    Terminology: stress/strain, deformation, equilibrium, compression, tension, torque, etc.
    Writing: Paragraphs - central idea, development, connectors
    Critical reading: student paragraphs to determine success
    Speaking: The Social Impact of Technology with considerations for production engineers & managers/CEOs
     
  6. Vocabulary: Micro-electromechanical systems (MEMS) & Nanotechnology
    Textbook: Unit 5 : synonyms, describing & using graphs
    Listening/feedback: Video lecture - Nanotubes. effective note taking, identifying central points & supporting evidence
    Speaking: Economic and social impacts of Innovation
    Writing:Techniques in development: the journalist's approach
     
  7. Terminology: Mechanical properties of materials: elasticity, plasticity, brittleness, ductility, etc.
    Writing: comprehensive advanced grammar revision
    Vocabulary & reading: Robotics in manufacturing
    Writing: types of exposition - description, definition, classification, cause & effect, comparison/contrast
     
  8. Textbook: Unit 7, "Friction"
    Terminology: kinetic/dynamic, resistance, force, coefficient, applied force, etc.
    Listening: Lecture on Friction, follow-up comprehension questions
    Speaking: summary of main concepts
     
  9. Writing/Speaking: Summarizing
    Speaking/Vocabulary: Health & Safety
    Vocabulary: Outsourcing
    Listening/video: Effects of Globalization
    Speaking: Critical response
     
  10. Textbook Unit 8: "Engineering & Sustainability"
    Terminology: Environmental issues I
    Process description - recycling in product life cycle
    Basic essay structure
     
  11. Speaking: Environmental impact - industrial responses
    Reading: Energy & Sequestering CO2
    Listening/speaking: critical response - video: Role of fossil fuel companies in cutting CO2 emissions
    Terminology: Environmental issues II
     
  12. Writing/Reading/speaking: Types and techniques of essays, analysis of peer samples
    Vocabulary: Academic Word List
     
  13. Course revision for examination
     

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τρόπος Παράδοσης Στην αίθουσα διδασκαλίας, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Εργαστήριο στο Γλωσσικό Κέντρο, Ανεξάρτητη μελέτη
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Moodle, όπου είναι αναρτημένο ηλεκτρονικά το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού του μαθήματος
Οργάνωση Διδασκαλίας Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες)
- Διαλέξεις 26
- Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις 26
- Εκπόνηση Ατομικής Εργασίας 10
- Αυτοτελής μελέτη 13
Σύνολο Μαθήματος 75

Αξιολόγηση Φοιτητών

  • Γραπτή Τελική Εξέταση    50%     (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής / Αντιστοίχηση) (Ερωτήσεις σύντομης απάντησης)
  • Ατομική Εργασία  30%     (Διόρθωση Παραδομένης Εργασίας)
  • Ασκήσεις Εργαστηρίου     20%     (Διόρθωση Παραδομένης Εργασίας)

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Βιβλίο Εύδοξος [57916]: English for Environmental Science in Higher Education Studies, Richard Lee, Terry Phillips
  • Σημειώσεις και ασκήσεις της διδάσκουσας

6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

Υπεύθυνος/η μαθήματος:  Anne McKay (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)
Διδασκαλία μαθήματος:  Anne McKay (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)
Φροντιστηριακές ασκήσεις:  Anne McKay (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)
Εργαστηριακές ασκήσεις:  Anne McKay (Μέλος ΕΕΠ - ΚΕΓΕΠ)