Slide background

Κινεζικά ΙΙ

1. ΓΕΝΙΚΑ:

Σχολή Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος
Επίπεδο Σπουδών Προπτυχιακό
Κατεύθυνση -
Κωδικός μαθήματος      ΚΙΝ 102 Εξάμηνο Σπουδών 2ο
Είδος μαθήματος Επιλογής - Δεν προσμετράται στο βαθμό διπλώματος
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Πιστωτικές Μονάδες
Διαλέξεις και εργαστηριακές ασκήσεις 4
Θ=2, Α=0, Ε=2
4
Τύπος Μαθήματος Γενικών Γνώσεων
Προαπαιτούμενα Μαθήματα  
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων Ελληνική
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS Ναι
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) moodle.tuc.gr/course/index.php

 

2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

  • Περιγράφει Learners can understand and master the basic language materials related to personal or daily life, master the basic sentence patterns, make some simple sentences, make a simple description of things, and carry out simple language communication.
  • Χρησιμοποιεί Initially learn simple learning strategies, communication strategies, resource strategies and interdisciplinary strategies.
  • Συγκρίνει (Αναλύει) Begin to understand Chinese cultural knowledge and have a preliminary cross-cultural awareness and international vision
Γενικές Ικανότητες
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και την πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  • Προφορική επικοινωνία

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. September is the best time to visit Beijing
  2. I get up at six every day
  3. The red one on the left is mine
  4. He recommended me for this job
  5. Take this one
  6. Why don’t you eat more
  7. Do you live far from your company
  8. Let me think about it and I’ll tell you later
  9. There were too many questions; I didn’t finish all of them
  10. Stop looking for your cell phone;It’s on the desk
  11. He is three years older than me
  12. You wear too little
  13. The door is open
  14. Have you seen that movie
  15. The New Year is coming

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τρόπος Παράδοσης Στην αίθουσα διδασκαλίας
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class
Οργάνωση Διδασκαλίας Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες)
- Διαλέξεις 26
- Εργαστηριακές Ασκήσεις 26
- Αυτοτελής Μελέτη 23
Σύνολο Μαθήματος 75

Αξιολόγηση Φοιτητών

Ι. Γραπτή τελική εξέταση (30% τελικού βαθμού) που περιλαμβάνει:

  • Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής/Αντιστοίχιση
  • Ερωτήσεις σύντομης απάντησης

ΙΙ. Ατομική εργασία (70% τελικού βαθμού) που περιλαμβάνει:

Ιt includes two parts: public presentation (20%) and oral exam (50%). Public presentation means that students can do a presentation in Chinese. And the topics of presentation come from the course content. Oral exam means that students can give proper response to a question or a situation.

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Standard Course HSK2, Beijing language and culture university press.

6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

Υπεύθυνος/η μαθήματος: Wenjia Zhang (Μέλος ΚΕΓΕΠ)
Διδασκαλία μαθήματος: Wenjia Zhang (Μέλος ΚΕΓΕΠ)
Φροντιστηριακές ασκήσεις:  - 
Εργαστηριακές ασκήσεις: Wenjia Zhang (Μέλος ΚΕΓΕΠ)