Slide background

Κινεζικά Ι

1. ΓΕΝΙΚΑ:

Σχολή Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος
Επίπεδο Σπουδών Προπτυχιακό
Κατεύθυνση -
Κωδικός μαθήματος      ΚΙΝ 101 Εξάμηνο Σπουδών 1ο
Είδος μαθήματος Επιλογής - Δεν προσμετράται στο βαθμό διπλώματος
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Πιστωτικές Μονάδες
Διαλέξεις και εργαστηριακές ασκήσεις 4
Θ=2, Α=0, Ε=2
4
Τύπος Μαθήματος Γενικών Γνώσεων
Προαπαιτούμενα Μαθήματα  
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων Ελληνική
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS Ναι
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) moodle.tuc.gr/course/index.php

 

2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

  • Περιγράφει Learners can understand the basic language materials related to personal or daily life, and can retell, recite and copy words and sentences more accurately. Begin to cultivate interest and con dence in learning Chinese.
  • Χρησιμοποιεί Under the guidance of teachers, they are initially exposed to simple learning strategies, communication strategies, resource
    strategies and interdisciplinary strategies.
  • Συγκρίνει (Αναλύει) Begin to understand Chinese cultural knowledge and have a preliminary cross-cultural awareness and international vision.
Γενικές Ικανότητες
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και την πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  • Προφορική επικοινωνία

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. Hello
  2. Thank you
  3. What’s your name
  4. She is my Chinese teacher
  5. Her daughter is 20 years old this year
  6. I can speak Chinese
  7. What’s the date today
  8. I’d like some tea
  9. Where does your son work
  10. Can I sit here
  11. What’s the time now
  12. What will the weather be like tomorrow
  13. He is learning to cook Chinese food
  14. She has bought quite a few clothes
  15. I came here by air

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Τρόπος Παράδοσης Στην αίθουσα διδασκαλίας
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class
Οργάνωση Διδασκαλίας Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες)
- Διαλέξεις 26
- Εργαστηριακές Ασκήσεις 26
- Αυτοτελής Μελέτη 23
Σύνολο Μαθήματος 75

Αξιολόγηση Φοιτητών

Ι. Γραπτή τελική εξέταση (30% τελικού βαθμού) που περιλαμβάνει:

  • Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής/Αντιστοίχιση
  • Ερωτήσεις σύντομης απάντησης

ΙΙ. Ατομική εργασία (70% τελικού βαθμού) που περιλαμβάνει:

Ιt includes two parts: public presentation (20%) and oral exam (50%). Public presentation means that students can do a presentation in Chinese. And the topics of presentation come from the course content. Oral exam means that students can give proper response to a question or a situation.

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Standard Course HSK1, Beijing language and culture university press.

6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

Υπεύθυνος/η μαθήματος: Wenjia Zhang (Μέλος ΚΕΓΕΠ)
Διδασκαλία μαθήματος: Wenjia Zhang (Μέλος ΚΕΓΕΠ)
Φροντιστηριακές ασκήσεις:  - 
Εργαστηριακές ασκήσεις: Wenjia Zhang (Μέλος ΚΕΓΕΠ)