1. ΓΕΝΙΚΑ
Σχολή | Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος | ||
Επίπεδο Σπουδών | Προπτυχιακό | ||
Κωδικός μαθήματος | ΜΠ 436 | Εξάμηνο Σπουδών | 8ο |
Είδος μαθήματος | Επιλογής | ||
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
Διαλέξεις και Ασκήσεις πράξης | 3 Θ=2, Α=1, Ε=0 | 3 | |
Τύπος Μαθήματος | Επιστημονικής περιοχής | ||
Προαπαιτούμενα Μαθήματα | |||
Γλώσσα Διδασκαλίας και εξετάσεων | Ελληνική | ||
Το Μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS | Όχι | ||
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (URL) | https//www.eclass.tuc.gr/courses/MHPER105/ |
2. MΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Στο κεφάλαιο "Εισαγωγή στη Διαχείριση Περιβαλλοντικών Συστημάτων" θα πρέπει να αναγνωρίζετε τις κατηγορίες ρύπανσης, και τα βασικά στοιχεία της περιβαλλοντικής νομοθεσίας. Στο κεφάλαιο "Εφαρμογή της Οδηγίας Πλαίσιο για τα Νερά" θα πρέπει να μάθετε τα βασικά στοιχεία της οδηγίας Πλαίσιο και πως εφαρμόστηκε στην Πιλοτική Λεκάνη Απορροής Ποταμού Ευρώτα. Στο κεφάλαιο "Μοντέλο Διαχείρισης Υδατικών Πόρων" θα πρέπει να γνωρίζετε
Στο κεφάλαιο "Διαχείριση Υδατικών Πόρων" θα πρέπει να γνωρίζετε πως χρησιμοποιώντας το μοντέλο θα κάνετε
|
Γενικές Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τρόπος Παράδοσης | Στην αίθουσα διδασκαλίας | ||
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών |
| ||
Οργάνωση Διδασκαλίας | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου (ώρες) | |
- Εργαστήρια και διαλέξεις | 25 | ||
- Project | 25 | ||
- Ατομικές εργασίες μοντελοποίησης. | 25 | ||
Σύνολο Μαθήματος | 75 | ||
Αξιολόγηση Φοιτητών |
Εργαστήρια και Project Τα εργαστήρια και το project είναι ΑΤΟΜΙΚΑ. Θα σας δοθούν δεδομένα GIS καθώς και μετεωρολογικά, υδρολογικά, και δεδομένα ρύπανσης για την λεκάνη απορροής του ποταμού Ευρώτα. Θα αναλάβετε να δημιουργήσετε τα Ειδικά Διαχειριστικά Σχέδια Υδατικών Πόρων για συγκεκριμένη υπολεκάνη του ποταμού Ευρώτα. Στη διάρκεια του εξαμήνου στα εργαστήρια θα δουλεύετε τα δεδομένα της συγκεκριμένης υπολεκάνης και θα παρουσιάζετε τα αποτελέσματα κάθε εργαστηρίου στην έκθεση αποτελεσμάτων. Για το Project θα πρέπει να τρέξετε επιπλέον σενάρια και να διαμορφώσετε ένα πρόγραμμα μέτρων καθώς και να συγγράψετε το Ειδικό Διαχειριστικό Σχέδιο της υπολεκάνης. Το Ειδικό Διαχειριστικό Σχέδιο θα το παρουσιάσετε την τελευταία εβδομάδα των μαθημάτων. Βαθμολογία:
|
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
6. ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
Υπεύθυνος/η μαθήματος: | Καθηγητής Ν. Νικολαΐδης (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Διδασκαλία μαθήματος: | Καθηγητής Ν. Νικολαΐδης (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Φροντιστηριακές ασκήσεις: | Καθηγητής Ν. Νικολαΐδης (Μέλος ΔΕΠ - ΧΗΜΗΠΕΡ) | ||||
Εργαστηριακές ασκήσεις: |